zondag 13 april 2008

RANDOM FOTO DUMP

Aangezien ik sinds kort een tof fototoestel heb, heb ik besloten dat er elke zondag hier een foto sessie gepompt moet worden. Dus bij deze, deel 1:
























Dit is Maurice. Hij woont in mijn huis en lijkt hier op David Lynch.

























Dit is Christina met thee en een prachtig gordijn.
















The Polish Wonderkid.
















Drie Bikers boys die Van Velzen staan te bewonderen.
















De kunst van het gewoon gaan zitten waar je wil.
















Wouter is veeleisend op het gebied van catering.
















Stiekem sigaretjes roken.
















Zo ziet een producente eruit die het even allemaal niet meer ziet zitten.
















Culinair genot bij Burger King.

1 opmerking:

Tim Arts zei

Lieve meneer Boitelle,

Mag ik de foto genaamd 'The Polish Wonderkid' bij een kopen voor een aantal 'k'? Het is de mooiste kunst die ik ooit gezien heb. Wie is die knappe jongen die op de foto staat afgebeeld?

Liefs,

een kunstkenner..