maandag 8 september 2008

DON-E: DE PREMIERE
























Big op naar Vruchtvlees voor die poster!

Komende vrijdag, rond een uur of 10 in de Bitterzoet ronden mijn toekomstige vrouw en ik een half jaar bloed, zweet, tranen en slapeloze nachten af met (eindelijk) de officiele premiere van Don-E.

Nadien gaan we er voor zorgen dat je zaterdagochtend niks meer weet van die klotefilm, door middel van een ouderwetse Habbekrats pomppartij op dezelfde locatie.

Mocht je nog geen mailtje gehad hebben, contacteer me op boitelle@opslaanals.nl en ik regel die eerste rang stoelen inclusief tray Schultenbrau.

1 opmerking:

Victor D. Ponten zei

Ey Limbo, anders mail je me die uitnodiging. En is die poster al naar de drukker? De volgorde van de credits klopt namelijk nog niet en de mic van Don-E zie je nog boven de tafel uitsteken. Bitch.