maandag 15 december 2008

IDEEEN IN HET NOTITIE GEDEELTE VAN MIJN TELEFOON DIE BIJ NADER INZIEN TOCH NIET ZO GOED WAREN

- Het "Jay Dee is dood maar dat ene album was echt tof" t-shirt laten drukken.

- Cashew Friday introduceren. Iedereen gaat verkleed als Cashew noot naar kantoor.

- Akon aanklagen wegens onrechtmatig gebruik van de kleur zwart.

- Het DJ duo Hallo Jong & Sjonnie Snizzelaar omdopen tot Hallo Hitler en Sjonnie Mussolini.

- De expositie Narcisme is een gave: Zelfverheerlijking in de 21ste eeuw organiseren.

- Het op Typhoon zijn album geinspireerde conceptalbum Tussen Klit en Kut opnemen.

- New Crocs ontwikkelen. Een kruising tussen New Rocks en Crocs.

- De conceptwinkel Patata beginnen. Sneakers en aardappelen.

- Een champignon smaak condoom fabriceren.

- Al mijn platen verkopen om te kunnen zeggen dat ik 250 platen heb verkocht.

Wie weet ooit een post met potentiele band / dj namen die (doorgaans dronken) in mijn telefoon zijn beland. Daar zou ik een boekwerk mee kunnen vullen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Om in de blogsferen te blijven:

- De expositie Narcisme is een gave: Zelfverheerlijking in de 21ste eeuw organiseren -> ik doe mee. Maar jij mag de ster zijn.

- New Crocs ontwikkelen. Een kruising tussen New Rocks en Crocs-> wist je dat er een kruising van Uggs en Crocs bestaat? Fashion gone bad.

- Een champignon smaak condoom fabriceren -> niet doen.

- Al mijn platen verkopen om te kunnen zeggen dat ik 250 platen heb verkocht.-> ook niet doen.

Lot zei

Hehe, zo was ik ooit een benevelde avond overtuigd van het feit dat Manfire een geniale bandnaam was die zelfs de vuigheid van Turbonegro zou doen verbleken.

geweldige woordverificatie trouwens, blijkbaar ben jij het https://www.blogger.com/captcha?type=IMAGE&captchaKey=1pdajrm0yhmuq