zondag 1 maart 2009

15 JAAR LANG..

..heb ik gedacht dat Ryu hatjatja tjaparotja zegt als hij zo'n flitsende draaitrap doet die elke vorm van zwaartekracht negeert.

Vandaag kwam ik er na het kopen van Street Fighter 4 achter dat hij tasumaki senpukyaku zegt. Ergens had ik dat kunnen vermoeden. Maar ik voel me niet dom, je bent immers nooit te oud om te leren.

Ik besloot net trouwens een nieuw sjabloontje voor mijn blog te knallen en tot mijn grote vreugde fucked deze de foto plaatsing niet op. Driewerf hoera voor dit sjabloon!

3 opmerkingen:

Levi Boitelle zei

Ik heb nog geen mening kunnen vormen over SF4. Ik vermoed dat hij binnenkort wel bij ons in de kast staat. Ik kwam er ook pas vorig jaar achter dat ze hadouken zeggen.

curvers zei

Klik ik zomaar op maandagochtend wat, heb je ineens alles veranderd. Jezus. Ik heb wel een goede maandagochtend plaat. http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41602550
Alsjeblieft.

Willem Jansen zei

HADOKEN!

Dude, we moeten snel weer eens hangen, ouwehoeren, onzin lullen, filosoferen, partyen. En dat zeg ik niet alleen omdat ik in een gigantische koffierush/nostalgia vibe zit.

val je binnenkort wel lastig op je msmsmsmsnsnsnsmsns aiiiiit!

ik had net zo goed kunnen mailen denk ik, maar ach!