donderdag 8 oktober 2009

SHOCKTHERAPIE & BERLIJN IN WOORD

Het gaat niet zo lekker met mijn blog. Je zou hem (is een blog mannelijk?) op sterven na dood kunnen noemen. Bij mijn collega blogger Victor las ik net "Did Twitter kill the blogstar?". En die vraag stel ik mezelf ook regelmatig de laatste tijd. Grappige, domme en opvallende foto's kregen in de prille begindagen van mijn blogcarriere allemaal een eigen post, tegenwoordig gaan ze linea recta naar Twitpic.

Ik ga een reanimatie poging ondernemen want een blog is stiekem toch best wel leuk.

Vorige week was ik een vijftal dagen in Berlijn met mijn vrouwelijke wederhelft. Op een vakantiefotoalbum ziet niemand te wachten, dus bij deze presenteer ik 'Berlijn in woord'.

(Ohja. Mijn 'echte' site is vernieuwd en er staat allerlei nieuw spul op. Check het gerust.)













2 opmerkingen:

Tim Arts zei

Lekker bezig negertje! Hier hou ik van.

kusjes!

curvers zei

NICE! Me like. Laat 'm niet doodbloeden, ik hou van je blog.