woensdag 2 juli 2008

EEN 8













En nu begint het echte leven.

3 opmerkingen:

curvers zei

HELL YEAH!!!!
8 die geen 10 is, gewoon omdat wij rebellen weigeren een Power Point Presentatie te klikken over iets dat irrelevant is voor de film. Ga Maurice de Hond NU even mailen of de mening van Randstedelijke bevolking ten opzichte van de perifere luitjes en hun habitat ooit redelijkerwijs in te schatten zal zijn. AAAAAAAAAAAAAH
Maar anders hóef ik die twee punten gewoon niet. Het hóeft niet.

Tim Arts zei

yo k&m,

een 8.. pffff
en dan 2 turkse duitsers een 9 geven voor een schandelijke film...

ach ja. de grote der aarde werden nooit begrepen op school en later zeggen jullie leraren: 'tsja.. die hebben hier ook nog gezeten, ik wist altijd al dat ze het in zich hadden'. Maar dat moet je ze kapot maken.

liefde voor de film, voor mij was het een 10!

Menno Mans zei

EEN ACHT?!!! EEN ACHT!??? HEB IK MIJN ZIEL GEGEVEN VOOR EEN ACHT!!??? WILLEN ZE MEER FILMPJES ZIEN VAN DRIE UUR MET IEMAND DIE ZIJN EIGEN PIS DRIKT OFZO? OF EEN SKIPPYBALLEND KONIJN!?? WAT EEN KUTSCHOOL ZEG!! ZO!

Verder alles lekker me gij?