vrijdag 11 juli 2008

MC PREI - SUPERSTER (TEGEN WIL & DRANK): DE DOCUMENTAIRE

Op dit moment heb ik het gevoel dat ik bovenop een niet eerder ontdekt meesterwerk van Van Gogh zit, dat ik echter om morele redenen niet aan het grote publiek kan laten zien. Bijzonder frustrerend om een groots kunstwerk in handen te hebben dat je niet kan delen met de mensen.

Ik heb het over MC Prei: Superster (Tegen Wil & Drank), de documentaire. Hopelijk kunnen we het via juridische wegen nog op een akkoordje gooien, en kan ik de wereld verrijken met dit magistrale coming-of-age epos in de traditie van Citizen Kane en het werk van Martin Scorsese.



















2 opmerkingen:

Tim Arts zei

hahahaha, pomp 'm gewoon online. fak it!

Victor D. Ponten zei

Kom laten zien dan. Ik ben wel benieuwd naar die flapdrol.